مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 15:152017-10-18اجتماعي

اصفهان درگیر پیچیده ترین خشکسالی های جهان است


مدیر کل هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز اصفهان مابین خشکسالی هیدورلوژی و اقتصادی اجتماعی قرار گرفته است که یکی از پیچیده ترین خشکسالی های جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مجید بیجندی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هواشناسی را از یک دستگاه صرف به دستگاهی کاربردی بدل می کنیم، اظهار کرد: هواشناسی از حوزه زندگی زنان و مردان خانه دار تا پیشرفته ترین دستگاه ها با تکنولوژی بی نظیر تاثیرگذار است و با استفاده از پارامترهای مختلف سعی می کنیم که به شکل کاربردی شاخص ها را در اختیار مردم قرار دهیم.

مدیر کل هواشناسی استان اصفهان افزود: اصفهان جزو استان های برتر در موضوع کاربردی شدن است و نقش بسزایی در کشاورزی، دامداری و گردشگری و حمل و نقل طی سالهای گذشته ایفا کرده ایم.

بیجندی با اشاره به "نقشه تَهَک" با عنوان ایران شهر که از ابتدای دولت یازدهم تدوین شده افزود: تهک نقش کاربردی مردم را در حوزه های مختلف به ویژه هواشناسی بیش از پیش تقویت می کند، وزیر راه و شهرسازی خواستار بلوغ طرح تهک شده است.

مدیر کل هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: عمده چالش های امروز هواشناسی، چالش هایی است که مرز نداشته و در حوزه های مختلف تاثیر گذار است؛ رشد جمعیت، خشکسالی، فرسایش خاک، خشک شدن تالاب ها، انقراض گیاهان و جانوران، تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان درگیر پیچیده ترین خشکسالی های جهان است

اصفهان درگیر پیچیده ترین خشکسالی های جهان است