مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 14:502017-10-18پزشكي

مذاکره با واحدهای تولیدی برای کاهش اسید چرب ترنس مواد غذایی


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریزگفت: معاونت غذا و دارو با واحدهای تولیدی برای کاهش اسید چرب ترنس مواد غذایی وارد مذاکرده شده است.

- مذاکره با واحدهای تولیدی برای کاهش اسید چرب ترنس مواد غذایی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریزگفت: معاونت غذا و دارو با واحدهای تولیدی برای کاهش اسید چرب ترنس مواد غذایی وارد مذاکرده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محبوب نعمتی در نشست تخصصی با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی غذا، با بیان این که 16 اکتبر در راستای تأمین غذا و امنیت غذایی، روز جهانی غذا نام گذاری شده است، اظهار کرد: با مهاجرت روستاییان به شهرها، امنیت غذایی با خطر مواجه شده و ما باید با توسعه ی امکانات زندگی روستاییان، میزان مهاجرت را کاهش دهیم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به این که نخستین عامل مرگ و میر ایرانیان بیماری های قلبی و عروقی است، خاطرنشان کرد: مهم ترین فاکتور برای جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی، تغییر تغذیه مردم است که وزارت بهداشت نیز به دنبال ایجاد تغییر در تغذیه ی مردم است.

وی با بیان این که معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، وظیفه ی نظارت بر سلامت غذا و دارو را بر عهده دارد، افزود: معاونت غذا و دارو دارای چهار بخش مدیریتی است که شامل معاونت نظارت بر مواد آرایشی و بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با واحدهای تولیدی برای کاهش اسید چرب ترنس مواد غذایی

مذاکره با واحدهای تولیدی برای کاهش اسید چرب ترنس مواد غذایی