مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 14:152017-10-18سياسي

ضرورت توجه جدی به وضعیت موزه های فرهنگی دانشگاه ها


معاون فرهنگی دانشگاه تهران بر ضرورت توجه جدی بر موزه فرهنگی این دانشگاه تاکید کرد و گفت: در حال حاضر دانشگاه تهران با عدم بودجه کافی برای گسترش فعالیت موزه های دانشگاه مواجه است که لازم است توجه ویژه ای به این بخش از مراکز دانشگاهی صورت بگیرد.

- سرسنگی در تودیع و معارفه مدیر موزه های فرهنگی دانشگاه تهران تاکید کرد؛ ضرورت توجه جدی به وضعیت موزه های فرهنگی دانشگاه ها معاون فرهنگی دانشگاه تهران بر ضرورت توجه جدی بر موزه فرهنگی این دانشگاه تاکید کرد و گفت: در حال حاضر دانشگاه تهران با عدم بودجه کافی برای گسترش فعالیت موزه های دانشگاه مواجه است که لازم است توجه ویژه ای به این بخش از مراکز دانشگاهی صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید سرسنگی در مراسم تودیع و معارفه مدیر موزه های فرهنگی دانشگاه تهران که در باغ موزه نگارستان این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: موزه های فرهنگی دانشگاه به ویژه باغ موزه نگارستان از جمله فضاهای شاخص دانشگاه تهران است.

افراد بسیاری برای حفظ این مکان ارزشمند تلاش کرده اند و امروز نوبت ما است تا به نحو شایسته از آن مراقبت کنیم.

وی در ادامه عدم بودجه کافی برای گسترش فعالیت های موزه های دانشگاه تهران را یکی از چالش های جدی عنوان کرد و گفت: امروزه در تمام دنیا موزه ها را با برنامه های آن ها می شناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه جدی به وضعیت موزه های فرهنگی دانشگاه ها

ضرورت توجه جدی به وضعیت موزه های فرهنگی دانشگاه ها