مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 14:052017-10-18فرهنگي

مواجهه هنرمند ژاپنی با اثرش بعد از 40 سال


هنرمند ژاپنی بعد از چهل سال بار دیگر با اثرش دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نوریوکی هاراگوچی ، خالق اثر ماده و فکر (حوض روغن پس از چهل سال دوباره با اثرش در موزه هنرهای معاصر تهران دیدار و آن را برای اقدامات مورد نیاز بازنگری کرد.

این هنرمند ژاپنی در دیدار با علی محمد زارع ـ رییس موزه هنرهای معاصر تهران ـ گفت: ساختمان و بنای موزه هنرهای معاصر تهران بعد از چهل سال تغییری نکرده اما شهر تهران و خیابان های آن تغییر کرده است.

من بیش از 10 اثر در نقاط مختلف جهان کار کرده ام و این اثر در موزه هنرهای معاصر تهران به صورت ثابت چهل سال نگهداری شده است و امیدوارم همچنان سال ها در موزه باشد.

او اظهار کرد: فرهنگ ایران و ژاپن یک حس مشترک دارد و نگهداری این اثر که سکوت را نشان می دهد بیانگر همان حس مشترک است که در فرهنگ ایران وجود دارد و آن ساکت بودن و سکوت است.

علی محمد زارع نیز در این دیدار گفت: مایه خوشحالی است که هاراگوچی پس از چهل سال به ایران آمده و با اثرش در موزه هنرهای معاصرتهران مواجه می شود.

هنرمندان و جامعه هنری ایران هم از حضور هاراگوچی در ایران استقبال کردند و خوشحال شدند و از تلاش شیرین صباحی هم برای حضور هاراگوچی در موزه هنرهای معاصر تهران قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه هنرمند ژاپنی با اثرش بعد از 40 سال

مواجهه هنرمند ژاپنی با اثرش بعد از 40 سال