مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 13:512017-10-18سياسي

حجت الاسلام کفیل در گفت وگو با فارس: 200 استاد مهدویت از 20 استان گردهم می آیند


معاون آموزش، پژوهش و فرهنگی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) گفت: در این گردهمایی سه روزه مباحثی نظیر تبادل رسانه ای، اصول کار تشکیلاتی، - فضای مجازی، آسیب ها و فرصت ها مورد بررسی و مداقه قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل معاون آموزش، پژوهش و فرهنگی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) در گفت وگو با خبرنگار آیین و اندیشه " با اشاره به گردهمایی 200 استاد مهدوی از 20 استان کشور در شهر مقدس قم گفت: این گردهمایی روزهای 26 تا 28 مهر ماه جاری در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار می شود.

وی افزود: در این گردهمایی مباحثی نظیر تبادل رسانه ای، اصول کار تشکیلاتی، فضای مجازی، آسیب ها و فرصت ها مورد بررسی و مداقه قرار می گیرد.

حجت الاسلام کفیل اظهار داشت: در این گردهمایی سه روزه حجج اسلام محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز، مجتبی کلباسی رییس مرکز تخصصی مهدویت، سیدمسعود پورسیدآقایی رییس مؤسسه آینده روشن، محمود متوسل آرانی مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، مهدی پور، هاشمیان، شهبازیان و عرفان به ایراد سخنرانی می پردازند.

وی ادامه داد: اهتمام و توجه به مباحث کاربردی و هم اندیشی برای توسعه معارف مهدوی با هدف برنامه ریزی و مقابله با آسیب ها و انتقال تجربیات در 9 نشست این گردهمایی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام کفیل در گفت وگو با فارس: 200 استاد مهدویت از 20 استان گردهم می آیند

حجت الاسلام کفیل در گفت وگو با فارس: 200 استاد مهدویت از 20 استان گردهم می آیند