مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 13:152017-10-18اقتصادي

نبود عزم قاطع جهت برخورد با "افغانی کش ها" در جاده های کرمان


مدیرکل حمل و نقل و راهداری جنوب کرمان با اشاره به سرعت سرسام آور خودروهای افغانی کش در محورهای مواصلانی گفت: آمار سالانه بسیاری از تصادفات و کشته شدگان جاده ای مربوط به این معضل است و عزم قاطعی برای برخورد با این موضوع از طرف مسئولین و دست اندرکاران مشاهده نمی شود.

- نبود عزم قاطع جهت برخورد با "افغانی کش ها" در جاده های کرمان مدیرکل حمل و نقل و راهداری جنوب کرمان با اشاره به سرعت سرسام آور خودروهای افغانی کش در محورهای مواصلانی گفت: آمار سالانه بسیاری از تصادفات و کشته شدگان جاده ای مربوط به این معضل است و عزم قاطعی برای برخورد با این موضوع از طرف مسئولین و دست اندرکاران مشاهده نمی شود.

مسعود جمیلی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه رشد آمار تصادفات در جنوب کرمان نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته و این وضعیت بحرانی است، اظهار کرد: یکی از چالشهای اساسی جنوب استان کرمان، آمار بالای تصادفات است که 70 درصد علل این تصادفات به خطای انسانی و مابقی به وضعیت فنی خودرو و جاده ها بر می گردد.

جمیلی خاطرنشان کرد: حمل بیش از حد مسافر قاچاق که گاهی در هر خودرو سواری به بیش از 15 تا 20 نفر می رسد و این وزن اضافی در سرعت بالا باعث بهم خوردن تعادل خودرو و نهایتا تصادفات منجر به مرگ سرنشینان خودرو می شود که در برخی موارد باعث فوت اکثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود عزم قاطع جهت برخورد با "افغانی کش ها" در جاده های کرمان

نبود عزم قاطع جهت برخورد با "افغانی کش ها" در جاده های کرمان