مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 12:162017-10-18بين الملل

کشته و زخمی شدن 23 شبه نظامی ائتلاف سعودی توسط تک تیراندازان یمن


منابع امنیتی یمن از کشته و زخمی شدن بیش از 23 نفر از شبه نظامیان ائتلاف سعودی به دست نیروهای تک تیرانداز یمنی طی 48 ساعت گذشته خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، تعداد عملیات نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن علیه شبه نظامیان و مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی طی هفته اخیر افزایش پیدا کرده است.

یک منبع نظامی یمن می گوید که طی دو روز گذشته بیش از 23 نفر از شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی به دست تک تیراندازان ارتش یمن و انصارالله در جبهه های مارب، الجوف و نهم کشته و یا زخمی شدند.

خبرگزاری رسمی یمن سبا روز گذشته به نقل از منابع نظامی یمن گزارش داد که یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله طی هفته گذشته 91 نفر از شبه نظامیان ائتلاف را در دو منطقه صراوح و نهم از پای درآوردند.

هفت نفر از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی نیز روز شنبه گذشته در عملیات نیروهای تک تیرانداز یمنی در منطقه صراوح استان مأرب از پای درآمده و 9 نفر دیگر نیز در جبهه های تعز، الجوف و نهم کشته و یا زخمی شدند.

انتهای پیام/م عضویت در کانال تلگرامی بین الملل و سیاست خارجی فارس " http://fna.

ir/a1jpgn نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته و زخمی شدن 23 شبه نظامی ائتلاف سعودی توسط تک تیراندازان یمن

کشته و زخمی شدن 23 شبه نظامی ائتلاف سعودی توسط تک تیراندازان یمن