مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 12:062017-10-18بين الملل

در جریان سفر به ایتالیا فرماندهان نظامی 9 کشور با دریادار سیاری دیدار کردند


فرماندهان نظامی 9 کشور اروپایی، آفریقایی و آمریکای لاتین با دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی نداجا، در آستانه برگزاری همایش بین المللی قدرت دریایی منطقه ای در شهر ونیز ایتالیا که با حضور بیش از 50 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود، فرمانده هان کشورهای مختلف به ویژه فرماندهان نیروی دریایی در اروپا به دنبال دستیابی به دانش و تجربه ایران در زمینه برقراری امنیت و مقابله با دزدان دریایی در آبهای بین المللی هستند.

شامگاه روز سه شنبه 25 مهر در ضیافت شام اجلاس قدرت های دریایی منطقه ای در ونیز که امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان به عنوان مهمان ویژه دعوت شده است، تعدادی از فرماندهان دریایی اروپا و دیگر نقاط جهان با امیر دریادار سیاری دیدار و گفت وگو کردند.

در دیدار با فرمانده نیروی دریایی بلغارستان، توسعه روابط بین دو نیروی دریایی ایران و بلغارستان مورد تأکید دو طرف گفت وگو قرار گرفت.

فرمانده نیروی دریایی یونان نیز در ملاقات با فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان ضمن اعلام آمادگی برای توسعه روابط با نیروی دریایی ایران، درگاه دیپلماتیک و وزارت امور خارجه را برای آغاز گفت وگوها پیشنهاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جریان سفر به ایتالیا فرماندهان نظامی 9 کشور با دریادار سیاری دیدار کردند

در جریان سفر به ایتالیا فرماندهان نظامی 9 کشور با دریادار سیاری دیدار کردند