مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 12:052017-10-18بين الملل

آشتی ملی راه را برای خالد مشعل جهت ریاست بر تشکیلات خودگردان باز می کند


جنبش حماس نیت خود را برای شرکت در تمامی انتخابات آتی فلسطین مخفی نمی کند اما هنوز ماهیت و شکل این مشارکت را مشخص نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، منابع آگاه فلسطینی اعلام کردند که جنبش حماس قصد دارد در تمامی انتخابات شرکت کند و این را حق خود می داند اما هنوز مشخص نکرده که شخصیت های برجسته را در این انتخابات نامزد خواهد کرد یا خیر.

این منابع اعلام کردند: زمانی که حماس در انتخابات شورای قانونگذاری سال 2006 پیروز شد و دولتی را تشکیل داد که بعدا محاصره شد، دیگر نمی خواهد این سناریو برای بار دوم تکرار شود.

این منابع تأکید کردند: چه اتفاقی خواهد افتاد اگر در انتخابات ریاست تشکیلات شرکت کند؟ این مساله نیاز به مذاکرات گسترده در داخل این جنبش دارد.

روزنامه اسراییل الیوم نزدیک به دولت رژیم صهیونیستی اخیرا نوشت که هدف حماس از امضای توافق با فتح آشتی نیست بلکه هموار کردن راه برای خالد مشعل، رییس سابق دفتر سیاسی جنبش حماس برای رسیدن به ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین است.

این روزنامه در گزارش خود به مسؤولان ارشد فلسطینی و مسؤولانی در سازمان اطلاعات مصر استناد کرده که از توافق های میان فتح و حماس آگاه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشتی ملی راه را برای خالد مشعل جهت ریاست بر تشکیلات خودگردان باز می کند

آشتی ملی راه را برای خالد مشعل جهت ریاست بر تشکیلات خودگردان باز می کند