مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 11:252017-10-18بين الملل

ادعای بی اساس بحرین علیه ایران


وزیر کشور بحرین ضمن حمایت از استراتژی جدید آمریکا علیه ایران بار دیگر مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران از تروریست ها حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه اخبار الخلیج، راشد بن عبدالله آل خلیفه، وزیر کشور بحرین مدعی شد: استراتژی آمریکا علیه ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند پایانی برای سیاست مداخله جویانه ایران در امور داخلی دیگر کشورها و تداوم انجام عملیات تروریستی از طریق سپاه و حزب الله باشد.

وزیر کشور بحرین مدعی شد: این استراتژی در راستای ایجاد صلح و امنیت بین المللی و حفظ امنیت منطقه است.

وی در ادامه با طرح این ادعا که سپاه روش استفاده و به کارگیری سلاح و مواد منفجره را به برخی از تروریست ها آموزش می دهد، مدعی شد که ایران به بیش از 160 تروریست که سلب تابعیت شده اند و به حبس ابد محکومند، پناه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در اظهارات اخیرش در کاخ سفید مدعی شد: اقدامات خصمانه ایران تا امروز ادامه دارد و ایران از حامیان اصلی تروریسم در دنیاست.

رییس جمهور آمریکا در ادامه ادعاهای واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران، برجام و سپاه افزود: امروز استراتژی جدید خودمان در مورد ایران را اعلام می کنم تا در مقابل رفتارهای خصمانه ایران بایستیم تا ایران هرگز نتواند به سلاح هسته ای دست یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای بی اساس بحرین علیه ایران

ادعای بی اساس بحرین علیه ایران