مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 11:002017-10-18ورزشي

پیش بینی کسب 5 سهمیه پارالمپیک زمستانی برای اسکی معلولان


رییس انجمن اسکی معلولان از برگزاری مسابقات کاپ آسیا در رشته اسنوبرد به میزبانی ایران در دی ماه خبر داد و گفت: در این رقابت ها به دنبال کسب 2 سهمیه رشته اسنوبرد برای بازیهای پارالمپیک زمستانی 2018 کره جنوبی هستیم.

- عیسی ساوه شمشکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازیهای پارالمپیک زمستانی 2018 نیمه دوم اسفندماه به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد که برای شرکت در این تورنمنت، تاکنون در رشته آلپاین موفق به کسب 2 سهمیه ورودی در بخش زنان و مردان شدیم، اما در رشته اسنوبرد و صحرانوردی هنوز سهمیه ورودی را کسب نکردیم.

وی گفت: برای این که بتوانیم در رشته اسنوبرد سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک زمستانی 2018 کره جنوبی را کسب کنیم، دو رویداد مهم را پیش رو داریم که اولین رویداد، مسابقات بین المللی امارات است که نیمه دوم آبان برگزار می شود و با دو ورزشکار مرد (حسین سولقانی و پوریا خلیل تاش) و یک ورزشکار زن (صدیقه روزبه) عازم این رقابتها می شویم تا بتوانیم در صورت امکان سهمیه ورودی را بدست آوریم.

رییس انجمن اسکی معلولان خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم در این تورنمنت 2سهمیه ورودی اسنوبرد را برای بازیهای پارالمپیک زمستانی 2018 کره جنوبی کسب کنیم، سعی خواهیم کرد در مسابقات کاپ آسیا که از 24 تا 28 دی ماه که برای اولین بار میزبان برگزاری این رقابتها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کسب 5 سهمیه پارالمپیک زمستانی برای اسکی معلولان

پیش بینی کسب 5 سهمیه پارالمپیک زمستانی برای اسکی معلولان