مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 10:552017-10-18بين الملل

اظهارات جنجالی ترامپ در مکالمه تلفنی با بیوه سرباز کشته شده آمریکایی


شوهر شما می دانسته برای چه در ارتش ثبت نام کرده با این حال وقتی این اتفاق افتاد (مرگ سرباز آمریکایی) باعث ناراحتی می شود.

- دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در مکالمه تلفنی با همسر یکی از 4 سرباز کشته شده آمریکایی در نیجر، سخنانی گفته که خانواده این سرباز کشته شده آمریکایی را به شدت آزرده خاطر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران" به نقل از سی ان ان، خانم "فردریکا ویلسون" نماینده دموکرات کنگره از ایالت فلوریدا که در کنار خانواده سرباز کشته شده آمریکایی شاهد گفتگوی تلفنی ترامپ با همسر " لا دیوید جانسون" یکی از سربازان کشته شده آمریکایی در نیجر بوده، با اعلام این خبر گفته تماس تلفنی ترامپ با همسر جانسون درست چند دقیقه پیش از رسیدن تابوت همسرش به فرودگاه میامی صورت گرفته است.

به گفته این نماینده کنگره ترامپ به همسر جانسون گفته: او می دانست برای چه (در ارتش آمریکا) نام نویسی کرده ولی بهرحال وقتی این اتفاق افتاد باعث ناراحتی می شود.

" این نماینده کنگره این طرز سخن گفتن را به هیچ وجه شایسته رییس جمهور ندانسته و ابراز امیدواری کرده ترامپ در گفتگو با خانواده های دیگر سربازان کشته شده آمریکایی از عبارات مشابه استفاده نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات جنجالی ترامپ در مکالمه تلفنی با بیوه سرباز کشته شده آمریکایی

اظهارات جنجالی ترامپ در مکالمه تلفنی با بیوه سرباز کشته شده آمریکایی