مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 10:502017-10-18سياسي

پس از برجام گشایش های بیشتری حاصل شده است


وزیر کشور صبح امروز در جریان سفر به استان مرکزی با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان با آیت الله دری نجف آبادی دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در ابتدای این دیدار ضمن ابلاغ سلام رییس جمهوری اظهارداشت: جنابعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در 4 سال گذشته با دولت بهترین نوع تعاملات را در سطح استان داشتید و با توجه به شرایط این استان و مشکلات آن قطعا اگر حمایت ها و راهنمایی و هماهنگی های جنابعالی نبود کارها به نحو احسن پیش نمی رفت.

وی در ادامه افزود: دولت یازدهم در ابتدای کار با مشکلاتی از جمله تشدید تحریم ها، تورم بالای 40 درصد و رشد اقتصادی منفی و .

رو به رو بود اما بعد از برجام و بخصوص در 2 سال پایانی عمر دولت یازدهم گشایش های بیشتری حاصل شد و استان مرکزی توانست گام های مناسبی بردارد که باید در 4 سال آینده جهش بزرگتری را در تمام ابعاد شاهد باشیم.

وزیر کشور بیان کرد: در بحث تغییر استاندارن و مدیران که صورت گرفته از آقای زمانی قمی در جای دیگری استفاده خواهیم کرد که بر این اساس باید جایگزینی برای ایشان انتخاب می کردیم که با سیاست که داشتیم و اقای روحانی هم بر آن تاکید دارند این بوده که در ابتدای این تغییرات هماهنگی نسبی در استان شکل بگیرد تا در ادامه کارها با هماهنگی بیشتری پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از برجام گشایش های بیشتری حاصل شده است

پس از برجام گشایش های بیشتری حاصل شده است