مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 10:252017-10-18اقتصادي

آغاز عملیات بهسازی آسفالت «عشق آباد - بردسکن»


معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس گفت: عملیات ترمیم رویه راه در مسیر «عشق آباد - بردسکن» به طول 80 کیلومتر آغاز شد.

- معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس گفت: عملیات ترمیم رویه راه در مسیر عشق آباد - بردسکن به طول 80 کیلومتر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، کیان پور از آغاز عملیات بهسازی سطح رویه خبر داد و گفت: در سال 92 و اوایل سال 93 با توجه به حجم زیاد خرابی ها و وضعیت نامساعد مسیر عملیات پخش ماسه آسفالت در مسیر فوق به طور کامل اجرا شد که خوشبختانه نتیجه کار بسیار رضایت بخش بود.

وی افزود: به منظور حفظ رویه فوق عملیات و احیا ماسه آسفالت و ترمیم رویه این محور با هدف افزایش سطح ایمنی و صرفه جویی در اعتبارات در دستور کار این اداره قرار گرفته و طی مدت یکماه و توسط اکیپ امانی پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس، پیش از آغاز فصل سرما عملیات فوق به طور کامل اجرا خواهد شد.

کیان پور ادامه داد: هزینه اجرای پروژه مذکور 16میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی - استانی است و نیز قیر مورد نیاز به مقدار 600 تن برای این پروژه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تأمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات بهسازی آسفالت «عشق آباد - بردسکن»

آغاز عملیات بهسازی آسفالت «عشق آباد - بردسکن»