مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 21:252017-10-17اقتصادي

دستمزد یک میلیاردی کمدین مشهور رکوردها را جابجا کرد


بازگشت یک میلیارد تومان سرمایه گذاری در سینمای ایران، نیاز به سه میلیارد تومان فروش دارد و تجربه چند سال اخیر نشان داده که ریسک بازگشت سرمایه و سودآوری پروژه های کمدی بسیار کمتر از درام های مرسوم سینمای ایران است.

- یکی از کمدین های سینمای ایران که پیش از این دستمزد نیم میلیاردی دریافت کرده بود، اکنون با اوج گیری سینمای کمدی و افت چشمگیر فروش آثار اجتماعی، با پیشنهاد یک میلیاردی مواجه شده که در نهایت احتمالاً دریافتی بیش از یک میلیارد تومان را در پی خواهد داشت؛ رکوردی که نشان از سوددهی بسیار بالای کمدی با همه دردسرهایش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ با افزایش چشمگیر اقبال عمومی نسبت به فیلم های کمدی، دستمزد کمدین های مشهور رو به فزونی گذاشته و یکی کمدین های درجه دو که اساساً حرفه اش سینما نبوده، دریافت های چند صد میلیونی داشته و برخی منابع از ثبت رقم 300 میلیون تومان برای این کمدین در قراردادهای تازه ترین نقش آفرینی هایش خبر می دهند.

با این اوصاف اصلاً عجیب نیست که بازیگران مطرح تر درخواست های بیشتری داشته باشند و هزینه تولید به ویژه در آثار کمدی به شکل چشمگیری افزایش یابد.

رقابت سرمایه گذاران و تهیه کنندگان برای تولید آثار کمدی با تکیه بر گزینه های محدودِ موجود منجر به افزایش رقم پیشنهادها شده و طبیعتاً بازیگر که شغل دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد یک میلیاردی کمدین مشهور رکوردها را جابجا کرد

دستمزد یک میلیاردی کمدین مشهور رکوردها را جابجا کرد