مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 19:252017-10-17سياسي

نقشه آمریکا برای ایران به روایت رییسی


آمریکایی ها به دنبال پاره کردن برجام نیستند بلکه می خواهند الگوی برجام را به حوزه امنیت و توان دفاعی ملت ایران تعمیم دهند و با کاهش قدرت کشور به خیال خود، - ایران را به عراق و لیبی تبدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی طی سخنانی در جمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه های مشهد، با اشاره به سخنان و اقدامات خصمانه رییس جمهور و دولت آمریکا، اظهار داشت: مشابه ادبیات ترامپ در دولت بوش به کار گرفته شد و او ملت ایران را محور شرارت خواند، آن هم در حالی که مانند امروز، دولت وقت از لبخند به آمریکا، مذاکره با آن و ذوب کردن یخ های بی اعتمادی حرف می زد و بیشترین شعار تنش زدایی داده شد.

وی با بیان اینکه هرگاه به آمریکا لبخند زدیم، ضربه خوردیم، گفت: رییس جمهور مخلوع مصر پس از سرنگونی، گفت "هر کس لباس آمریکا به تن کند، عاقبت عریان خواهد ماند"؛ آمریکایی ها به دنبال پاره کردن برجام نیستند بلکه می خواهند الگوی برجام را به حوزه امنیت و توان دفاعی ملت ایران تعمیم دهند و با کاهش قدرت کشور، به خیال خود، ایران را به عراق و لیبی تبدیل کنند.

رییسی تاکید کرد: اکنون که لحن آمریکا درشت شده، برخی می گویند باید به قدرت های اروپایی پناه ببریم، همانگونه که تا لبخند آمریکا را دیدند گفتند امریکا همه کاره است و باید کار را با کدخدا ببندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه آمریکا برای ایران به روایت رییسی

نقشه آمریکا برای ایران به روایت رییسی