مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 18:102017-10-17بين الملل

روایت کرباسیان از دستاورد سفر آمریکا


وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره دستاورد سفر به واشنگتن و حضور در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول گفت: این سفر، فرصتی بود تا علاوه بر مشارکت در مباحث بانک جهانی که محورهای خاص خود را دنبال می کرد، - بتوانیم با کشورهای مختلفی که حضور دارند مباحث دو جانبه و همچنین مسایلی که می تواند مورد حل و فصل قرار گیرد و روابط را بهبود بخشد را مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود کرباسیان که برای شرکت در اجلاس سرانه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی به امریکا سفر کرده است، با همتای الجزایری خود، بر تعمیق همکاری های دو طرف تاکید کرد.

در این دیدار که در حاشیه اجلاس سالانه بانک جهانی صورت گرفت، عبدالرحمان رائویا وزیر دارایی الجزایر طی سخنانی در این دیدار، با بیان اینکه تعدادی شرکتهای ایرانی در الجزایر فعال هستند، اظهار داشت: الجزایر آمادگی پذیرش و فراهم آوردن بستر حضور بیشتر شرکتهای ایرانی را داراست.

طرف الجزایری همچنین ابراز امیدواری کرد که در اوایل سال آتی میلادی به ایران سفر کرده و پیشرفت های ایران را از نزدیک مشاهده کند.

همچنین مسعود کرباسیان نیز طی سخنانی، ضمن تبیین وضعیت اقتصادی کشور به نقش ایران در امنیت منطقه و آمادگی همکاری با کلیه کشورها از جمله کشورهای همسایه و مسلمان پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کرباسیان از دستاورد سفر آمریکا

روایت کرباسیان از دستاورد سفر آمریکا