مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 17:102017-10-17اقتصادي

به صادرات 15 میلیون تن فولاد می رسیم


​ معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت ضمن بیان اینکه می توان به افق پیش بینی شده 1404 برای صادرات 15 میلیون تن فولاد رسید، گفت: بخش معدن در مسیر رشد مثبت است و در سه ماهه نخست امسال جاری 4.

- 5 درصد رشد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر سرقینی در آیین آغاز به کار دهمین دوره نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات با تاکید بر اینکه دولت عزم جدی در توسعه فعالیت های معدنی دارد، اظهار کرد: جایگاه امروز نمایشگاه سنگ ایران حاصل تلاش مجموعه نمایشگاه و البته حمایت خانه معدن، خانه سنگ ایران و معدنکاران است و امید است که در سال های آتی شاهد رونق و تحول بیشتر این نمایشگاه باشیم .

وی با اشاره به اینکه معادن در هر برهه از زمان عامل توسعه پایدار بوده اند، گفت: در زمان تحریم ها علیه کشور معادن تنها صنایع کشور بودند که کمترین آسیب را متحمل شدند .

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: سنگ در ایران نباید صرفا به برگزاری نمایشگاه و گردهمایی ختم شود بلکه باید واکاوی و آسیب شناسی لازم جهت بررسی علل عقب ماندگی در این صنعت انجام گیرد.

آمار های موجود حاکی از آن است که ظرفیت این ذخایر به درستی شناسایی و مورد توجه قرار نگرفته است و باید با برنامه ریزی و سیاستگذاری این عقب ماندگی ها جبران شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صادرات 15 میلیون تن فولاد می رسیم

به صادرات 15 میلیون تن فولاد می رسیم