مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 16:302017-10-17سياسي

1000 روستای محصول محور در کشور ایجاد خواهیم کرد


معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با طرح «روستا تعاون» تا پایان سال جاری تعداد 1000 روستای محصول محور در کل کشور ایجاد خواهیم کرد که سهم استان ایلام 36 روستا خواهد بود.

- معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با طرح روستا تعاون تا پایان سال جاری تعداد 1000 روستای محصول محور در کل کشور ایجاد خواهیم کرد که سهم استان ایلام 36 روستا خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جمشید تقی زاده در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ، با تاکید بر اینکه تکیه به تولید لازمه اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارائه برنامه 9 گانه برای 4 سال آینده طرحی مدون و دقیق برای این وزارتخانه تهیه کرده است.

تقی زاده با اشاره به اینکه ارتقاء امنیت شغلی و صیانت از سرمایه های انسانی از برنامه های مهم وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی است، گفت: برای جامعه کار و تولید در سطح کشور برنامه های ویژه ای تدوین شده و پایدارسازی صندوق های بازنشستگی از دیگر برنامه های وزارتخانه است و امیدواریم در دولت دوم تدبیر و امید شاهد جهت گیری و هدف گذاری بهتر در زمینه کاهش فقر و به تبع آن کاهش نابرابری در کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 روستای محصول محور در کشور ایجاد خواهیم کرد

1000 روستای محصول محور در کشور ایجاد خواهیم کرد