مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 16:262017-10-17اقتصادي

معاون کشتیرانی خبر داد استفاده از فاینانس کره و چین برای توسعه ناوگان کشتیرانی


معاون مالی کشتیرانی جمهوری اسلامی، گفت: با ورود 10 شناور ساخته شده در کره جنوبی ظرفیت ناوگان ملی به میزان 50 درصد افزایش خواهد یافت.

- استفاده از فاینانس کره و چین برای توسعه ناوگان کشتیرانی معاون مالی کشتیرانی جمهوری اسلامی، گفت: با ورود 10 شناور ساخته شده در کره جنوبی ظرفیت ناوگان ملی به میزان 50 درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بازرگانی " به نقل از کشتیرانی حمهوری اسلامی ایران احمد شهباز بیگی با بررسی شرایط کشتیرانی در سه دوره زمانی قبل، حین و بعد از تحریم ها، گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران یکی از منحصر به فردترین شرکت های ایرانی است زیرا این شرکت جزو معدود بنگاه های اقتصادی است که مراودات مالی و بازرگانی آن بین المللی است، فلذا بصورت مستقیم متاثر از شرایط اقتصاد جهانی است .

وی با اشاره به اینکه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در زمان قبل از تحریم ها وضعیتی عادی توام با رقابت بین المللی را تجربه می کرد، گفت: این شرکت در زمان تحریم به علت عدم حضور شرکت های خارجی در بنادر کشور و با وجود تحریم های ظالمانه و غیر منطقی با انجام وظیفه خود به عنوان ناوگان ملی شرایط مالی خوبی را در برخی مقاطع پشت سر گذاشت.

به گفته وی کشتیرانی با ورود به دوره سوم که با رفع تحریم ها و گشایش های حاصل شده به وجود آمد، بار دیگر وارد فضای رقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون کشتیرانی خبر داد استفاده از فاینانس کره و چین برای توسعه ناوگان کشتیرانی

معاون کشتیرانی خبر داد استفاده از فاینانس کره و چین برای توسعه ناوگان کشتیرانی