مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 16:062017-10-17سياسي

اعطای تسهیلات در بانک سرمایه به معنی تخلف در صندوق ذخیره فرهنگیان نیست


روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد: یکی از نمایندگان مجلس در مصاحبه ای، کل تسهیلات پرداختی بانک سرمایه را به عنوان تخلفات این مجموعه در نظر گرفته است اما بانک سرمایه یک شخصیت حقوقی مستقل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش ، منتشر کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل صندوق ذخیره فرهنگیان در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرده است: در حالی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به زعم خودش با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازتحقیق و تفحص، از ارقام عجیب تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان رونمایی می کند که کل تسهیلات پرداختی بانک سرمایه را به عنوان تخلفات این مجموعه در نظر گرفته است؛ و این درحالیست که بانک یک شخصیت حقوقی مستقل است که تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت می کند.

آقای کوچکی نژاد همچنین میزان تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان را 1500 میلیارد تومان اعلام کرده و معتقد است که کلیه سرمایه گذاری های موسسه در حوزه پتروشیمی تخلف بوده است در حالی که این سرمایه گذاری در شرکت های پتروشیمی مروارید، پتروشیمی خراسان، پتروشیمی مارون و سایر طرح های سودآور صورت گرفته است.

نحوه ارتباط مؤسسه و بانک سرمایه برای افکار عمومی و به ویژه فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان به صورت شفاف اطلاع رسانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات در بانک سرمایه به معنی تخلف در صندوق ذخیره فرهنگیان نیست

اعطای تسهیلات در بانک سرمایه به معنی تخلف در صندوق ذخیره فرهنگیان نیست