مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 15:502017-10-17سياسي

کشف 100 هزار ویزای جعلی برای عتبات عالیات/منع عرضه قلیان در اماکن عمومی


سیزدهمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع تحقیقات مقدماتی، با حضور معاونان دادستان و سرپرستان نواحی، سرپرستان دوایر نظارت بر زندان دادسرای تهران و دادیاران تحقیق سه ناحیه از دادسرای تهران، - برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران موضع گیری اخیر دولت آمریکا و ترامپ پیرامون برجام را از سه محور محکوم نمود و با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی مسوولان کشور که جای بحث بیشتر را باقی نمی گذارد، در بیان نخستین محور، اظهار داشت: تنها مرجع قانونی برای بررسی پای بندی ایران به برجام، آژانس بین المللی انرژی اتمی است که بارها اعلام کرده است ایران در چارچوب توافق برجام حرکت کرده و لذا اقدام اخیر آمریکا، مصداق باج خواهی است.

اقدام اخیر آمریکا، مصداق باج خواهی است پاسخ دومی که دکتر جعفری دولت آبادی در محکوم نمودن موضع دولت آمریکا ارائه نمود، بین المللی بودن توافق برجام بود که بر این اساس، قابل بر هم زدن نیست و زمینه مذاکره مجدد هم منتفی است.

نکته سوم مورد اشاره دادستان تهران، عدم امکان محدودیت برجام توسط کشورهای عضو توافق است و در این باره اظهار داشت: هیچ یک از کشورهای عضو توافق نمی توانند آن را محدود کنند و لذا این که آمریکا پس از دو سال بگوید بازرسی ها از مراکز هسته ای ایران تشدید شود، قابل پذیرش ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 100 هزار ویزای جعلی برای عتبات عالیات/منع عرضه قلیان در اماکن عمومی

کشف 100 هزار ویزای جعلی برای عتبات عالیات/منع عرضه قلیان در اماکن عمومی