مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 15:062017-10-17سياسي

وزیر امور خارجه قزاقستان: آستانهبه انتخاب مردم قرقیزستان احترام می گذارد


وزیر امور خارجه قزاقستان در واکنش به صحبت های سورنبای جین بیک اف در مورد نورسلطان نظربایف گفت: آستانه انتخابات ریاست جمهوری 15 اکتبر سال جاری را مثبت ارزیابی می کند و به انتخاب مردم قرقیزستان احترام می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در بیشکک، کایرات عبدرحمان اف وزیر امور خارجه قزاقستان در نشستی خبری در واکنش به صحبت های سورنبای جین بیک اف در مورد نورسلطان نظربایف رییس جمهور این کشور، گفت: آستانه انتخابات ریاست جمهوری 15 اکتبر سال جاری را مثبت ارزیابی می کند و به انتخاب مردم قرقیزستان احترام می گذارد.

وی ادامه داد: ما با رضایت از اظهارات رییس جمهوری منتخب قرقیزستان مبنی بر اینکه وی نسبت به رییس جمهور قزاقستان و دیگر رؤسای جمهوری کشورهای همسایه احترام می گذارد، این اظهارات را نشان از شعور بالای سیاسی جین بیک اف دارد.

عبدرحمان اف تصریح کرد: قزاقستان پایبندی محکم خود را به تقویت روابط دوستانه و همکاری های متقابلا سودمند با قرقیزستان اعلام می کند.

گفتنی است که جین بیک اف 15 اکتبر بعد از اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری گفت: نظربایف رییس جمهور کشور همسایه ما است و ما به سران کشورهایی که با آنها همکاری داریم احترام می گذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه قزاقستان: آستانهبه انتخاب مردم قرقیزستان احترام می گذارد

وزیر امور خارجه قزاقستان: آستانهبه انتخاب مردم قرقیزستان احترام می گذارد