مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 15:002017-10-17ورزشي

سرمربی تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان: این گونه ماندمان در لیگ، زنگ خطر است


سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان گفت: با توجه به این که در نیم فصل لیگ برتر، تیم یاران نجف آباد از ادامه حضور در مسابقات انصراف داد، - سرمربی تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان: این گونه ماندمان در لیگ، زنگ خطر است سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان گفت: با توجه به این که در نیم فصل لیگ برتر، تیم یاران نجف آباد از ادامه حضور در مسابقات انصراف داد، تیم استان در لیگ ماندنی شد ولی این گونه ماندن یک هشدار و زنگ خطر است.

حمید لطفی فر در گفت وگو با ایسنا، درخصوص نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: تیم با توجه به دیر بسته شدن و مشکلاتی که داشت، مسابقات را بد شروع کرد و نتایج غیرقابل قبولی به دست آوردیم.

در ادامه لیگ، شکل تیمی مان بهتر شد ولی دیگر زمانی برای جمع آوری امتیازات از دست رفته، وجود نداشت.

او افزود: به دلیل مصدومیت برخی از بازیکنان با تجربه و هم چنین جذب نکردن بازیکن جایگزین و شاخص، مجبور به استفاده از بازیکنان جوان رده های سنی پایه باشگاه شدیم، این کار برای پشتوانه سازی خوب بود ولی نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان گفت: نبود یک اسپانسر خوب و مشکلات مالی در جذب بازیکن و هم چنین حمایت نکردن و بی توجهی مسوولان از مشکلات عدیده ای بود که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان: این گونه ماندمان در لیگ، زنگ خطر است

سرمربی تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان: این گونه ماندمان در لیگ، زنگ خطر است