مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 14:552017-10-17اقتصادي

اعتبار 9 میلیاردی برای صندوق های حمایتی از زنان روستایی


مشاور مدیر عامل صندوق کارآفرینی کشور در امور بانوان گفت: حدود 9 میلیارد تومان اعتبار برای صندوق های حمایتی زنان روستایی در نظر گرفته شده است.

- مشاور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در امور بانوان خبر داد اعتبار 9 میلیاردی برای صندوق های حمایتی از زنان روستایی مشاور مدیر عامل صندوق کارآفرینی کشور در امور بانوان گفت: حدود 9 میلیارد تومان اعتبار برای صندوق های حمایتی زنان روستایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناهید کشاورز امروز در نشست خبری اجرای تفاهم نامه ملی با صندوق کارآفرینی امید و تشکیل صندوق اعتبارات خرد محلی و روستایی در سالن اجتماعات فنی حرفه ای مشهد اظهار کرد: تاکنون 600 صندوق اعتباری خرد محلی به کمک صندوق کارآفرینی امید در 15 استان طی 2 سال 94 و 95 به اجرا درآمده که با پرداخت نزدیک به 9 میلیارد تومان به این صندوق می توانیم منابع مالی را به صورت آسان و سریع در اختیار زنان روستایی قرار دهیم.

وی ادامه داد: در ابتدای امر اجرای این پروژه با مشکلات خاص خود روبه رو بود و دستگاه های اجرایی که به سراغ آن ها رفتیم، در سند اجرایی کردن این صندوق ها نبودند.

مشاور مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور در امور بانوان با بیان اینکه همچنین طی امسال ما شاهد آن هستیم که بسیاری از دستگاه های اجرایی مانند کمیته امداد، دفتر امور زنان و بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 9 میلیاردی برای صندوق های حمایتی از زنان روستایی

اعتبار 9 میلیاردی برای صندوق های حمایتی از زنان روستایی