موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 14:402017-10-17حوادث

مرگ کودک 3 ساله بعد از تجاوز ناپدری / بازداشت مادر و ناپدری (+عکس)


" روز یکشنبه 23 مهرماه حاضران در شعبه 106 جزایی رشت با ارجاع پرونده ای تکان دهنده روبه رو شدند.

شرح کوتاه ماجرا این بود: ناپدری جوان به کودکی 3 ساله تجاوز کرده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از گیل نگاه، بعد از انتقال کودک خردسال با خونریزی از ناحیه، دهان، بینی، مقعد و … به یکی از بیمارستان های رشت، موضوع به عنوان کودک آزاری به شعبه 106 جزایی رشت ابلاغ می شود.

کمی بعد خبر می رسد که کودک زجردیده توان مقاومت در برابر آسیب های جسمی وارده را نداشته و جانش را ازدست داده است.

بعد از احضار مادر کودک به دادگاه او اعلام می کند که از همسر دومش که باعث مرگ کودکش شده شکایتی ندارد! اما به دلیل مرگ کودک، قاضی، پدر اهورا و ناپدری اش را احضار کرد و سپس برای بررسی های بیشتر برای مادر و ناپدری حکم جلب به جرم قتل عمد و زندان صادر کرد.

به دلیل آن که موضوع پرونده از کودک آزاری به قتل تغییر کرد شعبه 106 جزایی رشت ماجرا را به دادسرا ارجاع داد تا این ماجرای غم انگیز دریکی از شعبات این دادسرا بررسی و سپس موضوع به دادگاه کیفری استان ارجاع شود.

تماس گیل نگاه برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات ماجرا از سوی اداره کل بهزیستی گیلان حاکی از عدم اطلاع این ارگان از وقوع چنین فاجعه ای در رشت بود؛ که یکی از دلایلش می تواند درگذشت اهورا باشد که ماجرا را به دادگاه کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ کودک 3 ساله بعد از تجاوز ناپدری / بازداشت مادر و ناپدری (+عکس)

مرگ کودک 3 ساله بعد از تجاوز ناپدری / بازداشت مادر و ناپدری (+عکس)