مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 14:402017-10-17اقتصادي

بررسی شرکت های فروش بلیت آنلاین


https://www.

alibaba.

irعلی بابا اولین سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما را راه اندازی نموده است و روش ابداعی این شرکت توسط سایر سامانه ها الگو برداری گردید.

هم اکنون علی بابا از پرفروش ترین سامانه های موجود می باشد و با اضافه کردن پرواز های چارتر و پروازهای خارجی و سایر خدمات گردشگری تبدیل به یکی از کاملترین سامانه ها گردیده است.

آژانس سفرهای علی بابا در تاریخ 25 /10 /1390 با شماره ثبت 420571 به ثبت رسیده و متولد شد و دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری است.

کلیه ی حقوق مادی معنوی این سایت متعلق به این شرکت است.

الی گشت :https://www.

eligasht.

comآژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز نموده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد.

از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد.

شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شرکت های فروش بلیت آنلاین

بررسی شرکت های فروش بلیت آنلاین