مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 14:252017-10-17فناوري

آیا هوش مصنوعی تا سال 2020 جای شغل روزنامه نگاران را می گیرد؟


" نام هوش مصنوعی معمولا ما را به یاد رایانه، نرم افزار یا الگوریتمی می اندازد که می خواهد هوش انسان را بازسازی کند.

اما برخی دانشمندان فرانگر همچون ری کورزول، مولف کتاب تکینگی (Sigularity) نزدیک است بر این باورند که تا سال 2020 رایانه ها قادر خواهند بود مغز انسان را شبیه سازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، شرکت Element AI و برخی دیگر از شرکت های رایانه ای که از نهم تا یازدهم اکتبر امسال در نمایشگاه محتوای دیجیتالی دی سی ایکس DCX برلین حضور داشتند، در صددند تا با طراحی یک برنامه پیچیده فعالیت هایی از قبیل تولید، شخصی سازی و فیلترینگ محتوا را با هوش مصنوعی انجام دهند.

هنوز معلوم نیست هوش مصنوعی تا کجا قرار است دنیای امروز ما را تغییر بدهد و تا چه حد جای مشاغلی چون روزنامه نگاری، تولید خبر و مدیریت محتوا را بگیرد، اما یک چیز قطعی است و آن این که تغییر از هم اکنون آغاز شده است.

بنا بر گزارش وبسایت نمایشگاه دی سی ایکس، در حالی که شرکت های بزرگی چون گوگل و فیس بوک مشغول استخدام نوایغ برای توسعه خدمات هوش مصنوعی خود هستند، Element AI نخستین شرکتی است که برای این منظور سرمایه عظیمی از مایکروسافت دریافت کرده است.

این شرکت که به واقع یک کارخانه تولید هوش مصنوعی است در سال 2016 با سرمایه چندین نفر از جمله یوشوآ بنجیو، پدر فناوری یادگیری عمیق (Deep Learning


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا هوش مصنوعی تا سال 2020 جای شغل روزنامه نگاران را می گیرد؟

آیا هوش مصنوعی تا سال 2020 جای شغل روزنامه نگاران را می گیرد؟