مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 13:552017-10-17ورزشي

رشته پرمدال ایران درآستانه حذف از المپیک


قرار است فدراسیون جهانی وزنه برداری چند روز پس از پایان مسابقات جهانی آمریکا، گزارشی را به IOC در خصوص چگونگی مقابله با دوپینگ ارائه کند و اگر کمیته بین المللی المپیک این گزارش را رد کند، - فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد که رکورد تست دوپینگ در رقابت های جهانی آمریکا شکسته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان در حالی در روزهای 28 نوامبر تا 5 دسامبر در کالیفرنیای آمریکا برگزار خواهد شد که فدراسیون جهانی این رشته قصد دارد نظارت بیشتری بر روی موضوع مبارزه با دوپینگ داشته باشد.

این فدراسیون با بیان اینکه بیش از نیمی از وزنه برداران باید کنترل شوند، در بیانیه ای اعلام کرد: انتظار می رود که تست دوپینگ در مسابقات جهانی 2017 بیش از دوره های قبلی باشد.

این موضوع با برنامه های گسترده آموزشی که در ارتباط با آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ است، ساماندهی شده و هدف آن نیز افزایش آگاهی درخصوص دوپینگ است.

در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2015 که در هیوستون آمریکا برگزار شود، 49 درصد از مجموع 584 وزنه بردار شرکت کننده تست دوپینگ دادند که 24 مورد نیز مثبت اعلام شد.

دوپینگ که در المپیک های 2008 و 2012 نیز بسیار شایع بوده و ورزشکاران زیادی بابت آن محروم شدند، باعث شده تا توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک از آن به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته پرمدال ایران درآستانه حذف از المپیک

رشته پرمدال ایران درآستانه حذف از المپیک