مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 13:502017-10-17بين الملل

سفیر پیشین ایران در لیبی: بدون کرکوک استقلال کردستان معنا و مفهومی ندارد


سفیر پیشین ایران در لیبی با بیان این که مردم کرد مردمی متدین و جزیی از جهان اسلام هستند، تصریح کرد: متاسفانه بعضا رهبران کرد سعی می کنند که مطالبات خود را از طریق وابستگی به خارج تامین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین اکبری در بیستمین میزگرد تخصصی فلسطین و افق آینده با موضوع اسراییل دوم (نقش رژیم صهیونیستی در تجزیه عراق) که از سوی کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری برگزار شده بود، در بخشی از صحبت های خود تصریح کرد: بعد از اینکه دشمنان منطقه در قضیه داعش نتوانستند به موفقیت چندانی دست پیدا کنند و جریان مقاومت به مرور توانست در مقابله با این گروه تروریستی دست برتر را داشته باشد، کسانی که به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در منطقه هستند موضوع استقلال اقلیم کردستان را به صورت جدی تر مطرح و آن را علم کردند.

وی با بیان اینکه مردم کرد، مردمی متدین هستند و خود را جدا از جهان اسلام نمی دانند، تصریح کرد: متاسفانه بعضا رهبران کرد سعی کرده اند که مطالبات خود را از طریق وابستگی به خارج تامین کنند.

آنها فکر می کنند که غربی ها کردها را دوستان استراتژیک خود می دانند در صورتی که این تصور درست نیست و همواره آنها به کردها نگاهی ابزاری و تاکتیکی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر پیشین ایران در لیبی: بدون کرکوک استقلال کردستان معنا و مفهومی ندارد

سفیر پیشین ایران در لیبی: بدون کرکوک استقلال کردستان معنا و مفهومی ندارد