مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 13:402017-10-17بين الملل

همسر طالبانی شایعه تبانی با بغداد را رد کرد


همسر جلال طالبانی با رد تبانی با دولت مرکزی عراق و حشد شعبی، اعلام کرد که نیروهای پیشمرگ کرد همواره برای دفاع از کرکوک می جنگند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه تلوزیونی "روداو"، هیرو ابراهیم احمد، همسر جلال طلبانی رییس جمهور فقید عراق و عضو دفتر سیاسی حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق در بیانیه ای اعلام کرد: طرحی بین المللی درباره کرکوک وجود دارد و نیروهای پیشمرگ اتحادیه میهنی در جبهه های جنگ در کرکوک حضور دارند.

هیرو ابراهیم احمد، در بیانیه مذکور همچنین خاطرنشان کرد: اتحادیه میهنی کردستان عراق از زمان تأسیس تاکنون خون های بسیاری در راه رسیدن به "حقوق مشروع برای ملت کرد" و حق تعیین سرنوشت و همچنین سهیم بودنشان در حمایت دائمی و بی وقفه از کرکوک فدا کرده است.

وی در ادامه افزود: این شهر قهرمان با نقشه ای جهانی روبه رو است و نیروها پیشمرگ اتحادیه میهنی کردستان شجاعانه از کرکوک دفاع می کنند.

طی روزهای گذشته ما تمامی تلاش خود را برای رایزنی با آمریکا و ائتلاف بین المللی و دولت عراق و کشورهای همسایه برای حمایت از کرکوک از حملات غیر قانونی به کار بستیم و موفق شدیم با بسیاری از حملات مقابله کنیم اما متأسفانه آن چه که آز آن می ترسیدیم، اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر طالبانی شایعه تبانی با بغداد را رد کرد

همسر طالبانی شایعه تبانی با بغداد را رد کرد