مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 13:352017-10-17سياسي

نگاه بانوی اصلاح طلب به ماجرای حمله نماینده زن


انتظار ما از نمایندگان زن در مجلس، شوراها و مدیریت های کشور این است که با ارائه طرح های تسهیل کننده حضور زنان در فرآیند توسعه در کنار ایفای وظیفه های دیگر نمایندگی و مسئولیت ها، - راه ایجاد فرصت های برابر برای زنان را هموارتر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نامه نیوز نوشت: آذر منصوری فعال سیاسی اصلاح طلب و از موافقان سهم سی درصدی زنان در پارلمان، اگرچه از اقدام اخیر هاجر چنارانی نماینده نیشابور دفاع نمی کند اما معتقد است که اگر تفاوتی بین سیاستمداران زن و مرد نباشد، بحث در مورد درگیری اخیر خیلی موضوعیت ندارد.

او گفت: خانم چنارانی به عنوان نماینده شهرش و البته نماینده جریان اصولگرایی وظایفی بر عهده دارد که باید از همه توان و اختیارات خود برای ایفای آن استفاده کند.

به نظرم مساله قابل توجه این است که رفتار مشابه این در خیلی از حوزه های انتخابیه و بین مدیران مرد مشاهده می شود اما تا این حد مورد توجه قرار نمی گیرد .

وی دلیل توجه بیشتر به درگیری اخیر را حضور اندک زنان در چنین موقعیت هایی دانست و گفت: طبیعی است که با توجه به حساسیت ها و مقاومت هایی که وجود دارد خطاهای زنان نماینده بیشتر از مردان به چشم می آید.

به اعتقاد من در این خصوص تفاوت معناداری بین جریان های سیاسی وجود ندارد زیرا باورها در یک قالب شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه بانوی اصلاح طلب به ماجرای حمله نماینده زن

نگاه بانوی اصلاح طلب به ماجرای حمله نماینده زن