مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 13:252017-10-17اقتصادي

محلات قطب تولید کاغذ از سنگ کشور خواهد شد


به زودی با استفاده از ضایعات سنگ، محلات به قطب تولید کاغذ از سنگ تبدیل خواهد شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زینی وند در آیین آغاز به کار دهمین دوره نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیمور محلات اظهار کرد: امروز دو کارخانه مدرن صنعت سنگ محلات اقدام به تامین سنگ ستون های صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف کرده اند که افتخاری برای این صنعت در کشور و استان مرکزی است .

وی با اشاره به استقرار 60 درصد از ذخیره سنگ تراورتن کشور در شهرستان محلات که 12 درصد از ذخیره دنیا را به خود اختصاص داده است، گفت: در حال حاضر 280 واحد فرآوری سنگ در محلات فعالیت دارند و میلیون ها تن سنگ نیز در این شهرستان انباشته شده است .

فرماندار محلات تصریح کرد: متاسفانه رکود موجود باعث ایجاد این حجم انباشت سنگ در محلات شده است و برای رفع این مشکل باید حمایت های دولتی را در اختیار داشته باشیم و زمینه توسعه صادرات نیز بیش از گذشته فراهم شود .

وی با اشاره به اینکه قیمت اولیه تولید سنگ در کشور بالاست، افزود: این امر باعث از دست رفتن قدرت رقابت با کشوری مانند ترکیه شده است، در حالی که باید شرایط را تغییر داد و به سمت جان بخشیدن به این صنعت حرکت کرد .

زینی وند با بیان اینکه در آینده قطب تولید کاغذ از سنگ در محلات ایجاد خواهد شد، افزود: تولید کاغذ به کمک ضایعات سنگ در محلات انجام خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات قطب تولید کاغذ از سنگ کشور خواهد شد

محلات قطب تولید کاغذ از سنگ کشور خواهد شد