مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 13:012017-10-17فناوري

تسهیلات ویژه برای بازدیدکنندگان از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال


مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از ارائه تسهیلات ویژه به بازدیدکنندگان یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، جواد موحد گفت: بازدیدکنندگان نمایشگاه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان فعال در زمینه فناوری اطلاعات می توانند با مراجعه به اپلیکیشن Appex و ثبت نام در بخش ویژه ای برای یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال که در نظر گرفته شده از این تسهیلات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: علاقمندان می توانند با استفاده از این اپلیکیشن از اخبار لحظه به لحظه نمایشگاه، اطلاعات مربوط به شرکت کنندگان داخلی و خارجی و همچنین نشست های تخصصی و کارگاه های جنبی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال آگاه شوند.

مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال بیان داشت: از دیگر امکانات این نرم افزار برای بازدید کنندگان میتوان تهیه لیست از غرفه های مورد علاقه، اطلاع از غرفه های پربازدید توسط دیگران، مسیریابی نمایشگاه، دانلود فایلها و کاتالوگ ها و بروشورهای غرفه داران، ثبت بازدید از غرفه در قالب های فیلم، عکس و صدا اشاره کرد.

موحد ادامه داد: بازدیدکنندگان همچنین با ثبت نام در این اپلیکیشن می توانند ضمن اطلاع از سمینارها، نشست ها و سایر برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه برای بازدیدکنندگان از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

تسهیلات ویژه برای بازدیدکنندگان از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال