مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 12:502017-10-17پزشكي

ثبت نام یک میلیون نفر از یزدی ها در سامانه "سیب"


قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، با اشاره به این که پرونده الکترونیک سلامت به منظور یکپارچه سازی اطلاعات سلامت افراد جامعه تشکیل شده است، - گفت: تاکنون یک میلیون و 130 هزار نفر از جمعیت استان در سامانه سیب دانشگاه علوم پزشکی ثبت نام شدند .

دکتر مسعود شریفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که یکی از بخش های طرح تحول سلامت، ایجاد پرونده الکترونیک سلامت برای کلیه افراد جامعه است، اظهارکرد: این پرونده به منظور یکپارچه سازی اطلاعات سلامت افراد جامعه تشکیل شده است .

وی با بیان این که پرونده الکترونیک سلامت به ما کمک می کند تا برنامه سلامت را خوب پیش ببریم، افزود: به کمک این پرونده سوابق سلامت فرد به صورت الکترونیک بین مراکز مختلف سلامت و پزشکی پخش می شود .

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، تصریح کرد: فردی که سوابق او در خانه بهداشت ثبت شده، هنگامی که به بیمارستان مراجعه می کند که یک خدمت دریافت کند، آن مرکز تخصصی نیز بتواند از سوابق سلامت او استفاده کند .

وی در ادامه گفت: در همین راستا سامانه سیب به اختصار سامانه یکپارچه بهداشت از اسفند 1394 در حوزه بهداشت در استان یزد شروع به کار کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام یک میلیون نفر از یزدی ها در سامانه "سیب"

ثبت نام یک میلیون نفر از یزدی ها در سامانه "سیب"