مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 12:452017-10-17اقتصادي

سرمایه گذاری خارجی در فرودگاه ها افزایش یافت


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در پسابرجام سرمایه گذاری خارجی در توسعه فرودگاه های کشور افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله مه آبادی در بازدید از فرودگاه شهرستان سبزوار اظهار کرد: در پسابرجام طرح های سرمایه گذاری برای فرودگاه های مختلف کشور از طریق فراخوان بین المللی اعلام شد و بخشی از آن در حال مذاکره است.

وی افزود: پیش قرارداد فرودگاه مشهد به امضا رسیده و مذاکرات احداث ترمینال بین المللی با سرمایه گذاری خارجی، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد متحول می شود.

مه آبادی گفت: طرح توسعه فرودگاه اصفهان نیز در حال امضا و مذاکرات قراردادی برای احداث ترمینال های بین المللی در حال انجام است و فرودگاه جدید اهواز، ترمینال فرودگاه بین المللی مهرآباد نیز در فراخوان بین المللی است تا سرمایه گذاران اعلام آمادگی کنند.

وی اظهار کرد: با آزادسازی نرخ حمل و نقل هوایی، اصلاح ساختار راه های هوایی کشور و نوسازی ناوگان ترافیک 60 درصدی در فرودگاه مطرح کشور رشد یافته است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: 10 هزار میلیارد ریال طرح در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در یک سال و نیم گذشته افتتاح شده که در صنعت هوایی کشور بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری خارجی در فرودگاه ها افزایش یافت

سرمایه گذاری خارجی در فرودگاه ها افزایش یافت