مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 12:402017-10-17پزشكي

تمهیدات و هشدارهای اورژانس کشور در پی احتمال وزش بادهای شدید و طوفان


سخنگوی سازمان اورژانس کشور به تشریح تمهیدات این سازمان در پی احتمال وزش بادهای شدید و طوفان در نقاط مختلف کشور پرداخت و همچنین توصیه هایی را برای کاهش خطرات ناشی از این حادثه ارائه کرد.

- مجتبی خالدی در گفت وگو با ایسنا، در مورد تمهیدات سازمان اورژانس کشور در پس هشدار سازمان هواشناسی در مورد احتمال وزش باد شدید و طوفان اظهار کرد: در راستای این مسئله ارتباطی میان مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت و سازمان هواشناسی وجود دارد و از 72 ساعت گذشته که خبر احتمال بروز وزش باد شدید و طوفان به وزارت بهداشت رسید اطلاع رسانی لازم به مسئولان انجام شده و چگونگی حضور مدیران ارشد دانشگاه های علوم پزشکی در EOC دانشگاه ها مورد بررسی قرار گرفته است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به تدابیری که برای بیمارستان ها در نظر گرفته شده است، گفت: آمادگی در خصوص قطعی برق بیمارستان ها ایجاد شده و همچنین اقداماتی برای تخلیه بخش اورژانس بیمارستان ها به منظور آمادگی بیشتر جهت ورود مصدومان احتمالی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: نکته ای که در طرح تحول سلامت مورد تاکید قرار گرفته مورد حضور متخصصان به صورت مقیم در بیمارستان هاست و این افراد موظفند در اورژانس حضور پیدا کنند تا وضعیت مصدومان سریعتر تعیین تکلیف شود و به بخش های تخصصی انتقال پیدا کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات و هشدارهای اورژانس کشور در پی احتمال وزش بادهای شدید و طوفان

تمهیدات و هشدارهای اورژانس کشور در پی احتمال وزش بادهای شدید و طوفان