مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 12:402017-10-17ورزشي

مایلی کهن:برانکوباشخصیت است،دوستش دارم


محمد مایلی کهن، سرمربی سابق تیم ملی و از مردان پیشکسوت پرسپولیس بعد از 2سال درباره پرسپولیس حرف زد اما این بار صحبت های حاجی مایلی پر از تعریف و تمجید بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سرمربی سابق تیم ملی درباره برانکو و پرسپولیس حرف های مهمی زد اما در این میان از منصوریان هم حمایت کرد: چرا منصوریان را برکنار کردند؟ چقدر فرصت به او دادند؟ بعد از چند بازی برکنارش کردند؟ مگر او سال قبل برای استقلال 57 امتیاز نگرفته بود؟ مگر 2سال قبل نفت تهران را آسیایی نکرده بود؟ مگر چند درصد مربیان فوتبال ما می توانند با تیمی مثل نفت تهران 58 امتیاز بگیرند؟ آن وقت به آقای برانکو وقت زیادی دادند که البته درستش هم همان بود، من نمی گویم چرا به برانکو وقت دادند بلکه می گویم چرا با امثال منصوریان ها و پیروانی ها این برخوردها شد.

مایلی کهن سمت و سوی حرافهایش را طرف برانکو کشاند و گفت: درباره برانکو تا به حال حرف وحدیث زیاد بوده اما ببینید آقای برانکو به نظر من تیم خوبی را درست کرده است و با پرسپولیس واقعا خوب کار کرده و به جز این خودش هم آدم با شخصیتی است، در بین مربیان خارجی من به او بیشتر از همه علاقه دارم، هر چند که شاکله مربیگری او در کشور ما شکل گرفته است اما به هر حال، او آدم غیرمنطقی و غیرمنصفی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایلی کهن:برانکوباشخصیت است،دوستش دارم

مایلی کهن:برانکوباشخصیت است،دوستش دارم