مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 11:402017-10-17اجتماعي

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور گفت: باد و طوفان که باعث بسته شدن محور ساری ـ کیاسر در شب گذشته شده بود، بامداد امروز بازگشایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور اظهار کرد: شب گذشته بارش باران را در اکثر محورهای استان های مازندران، گلستان و برخی از محورهای استان گیلان شاهد بودیم.

همچنین بر اثر باد و طوفان شب گذشته، محور ساری – کیاسر به علت ریزش گل و لای مسدود شده بود که این محور در ساعت 1:40 بامداد بازگشایی شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به مه گرفتگی در بخشی از محورها گفت: در محدوده کدوک در فیروزکوه، هزارچم، تونل کندوان و محور ساری – کیاسر مه گرفتگی وجود دارد.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی نیز اظهار کرد: در آزادراه های قزوین- کرج و کرج – تهران ترافیک نسبت به روزهای گذشته سنگین تر است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: خوشبختانه باد و طوفان ایجاد شده در استان های شمال و شمال غربی باعث نشد محورهای اصلی مواصلاتی بسته شوند، این مساله تنها در محور جاده کیاسر مشکل ایجاد کرده بود که بازگشایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور