مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 11:202017-10-17سياسي

دانشجویان با حضور در ایسنا حرفه ی خبرنگاری را تجربه کنند


مدیرفرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از دانشجویان خواست با فعالیت در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و 13 نشریه ی دانشجویی این دانشگاه حرفه ی خبرنگاری و روزنامه نگاری را تجربه کنند.

- روح الله استاک در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: برای ترغیب دانشجویان دانشگاه به فعالیت در نشریات دانشجویی و تجربه ی حرفه ی خبرنگاری در دوره دانشجویی برنامه های متنوعی اجرا شده که از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری دوره های آموزشی اصول خبرنویسی و گزارش نویسی، اصول طراحی و صفحه آرایی اشاره کرد.

وی از همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان ایلام در زمینه برگزاری دورههای آموزشی خبرنگاری تقدیر کرد و گفت: باتوجه به قابلیت ها و امکانات جهاددانشگاهی مانند خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) برای تداوم این همکاری ها نیازمند برنامه ریزی بیشتر بین دانشگاه علوم پزشکی ایلام و جهاددانشگاهی هستیم.

مدیرفرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از دانشجویان خواست دوره پردغدغه ی دانشجویی را قدر بدانند و با تجربه ی حرفه ی خبرنگاری در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و فعالیت در نشریات دانشجویی هم با پرسش هایی برگرفته از روحیه ی دانشجویی از مسئولان به توسعه ی استان کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با حضور در ایسنا حرفه ی خبرنگاری را تجربه کنند

دانشجویان با حضور در ایسنا حرفه ی خبرنگاری را تجربه کنند