مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 10:512017-10-17بين الملل

توسط تک‏ تیراندازان یمنی کشته شدن بیش از 90 شبه‏ نظامی ائتلاف سعودی طی هفته گذشته


منابع امنیتی یمن از کشته شدن بیش از 90 نفر از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی به دست نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله طی هفته گذشته خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، تعداد زیادی از شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی هفته گذشته در عملیات تک تیراندازان ارتش یمن و انصارالله در مناطق صراوح استان مأرب و نهم استان صنعاء از پای درآمدند.

یک منبع نظامی یمن به خبرگزاری رسمی یمن سبا در این خصوص گفته که یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله موفق شدند 91 نفر از عناصر مزدور از جمله تعدادی از فرماندهان آنها را دو منطقه صراوح و نهم بکشند.

هفت نفر از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی روز شنبه گذشته در عملیات نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله در منطقه صراوح استان مأرب از پای درآمده و 9 نفر دیگر نیز در جبهه های تعز، الجوف و نهم کشته و یا زخمی شدند.

انتهای پیام/م عضویت در کانال تلگرامی بین الملل و سیاست خارجی فارس " http://fna.

ir/a1jhh6 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط تک‏ تیراندازان یمنی کشته شدن بیش از 90 شبه‏ نظامی ائتلاف سعودی طی هفته گذشته

توسط تک‏ تیراندازان یمنی کشته شدن بیش از 90 شبه‏ نظامی ائتلاف سعودی طی هفته گذشته