مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 09:252017-10-17اقتصادي

شهردار تهران برای حل مشکل شهروندان، جیبشان را نشانه گرفت!


طرحی که بر اساس گفته های نجفی، بنای آن بر دریافت هزینه از آن دسته شهروندان است که برای رفت و آمد در سطح شهر، از خودروهای شخصی استفاده می کنند.

- " از ترافیک و مشکلات همراه با آن ناراضی هستید و میزان نارضایتی تان بسیار بالاست؟ پول بدهید تا راضی تان کنیم! ؛ این خلاصه راهکار شهردار تهران برای حل بزرگترین مشکل پایتخت است!به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدعلی نجفی، شهردار تهران که امروز برای نخستین بار در نشست خبری در جمع خبرنگاران حضور یافته و پاسخگوی سوالات ایشان بود، به رغم آنکه تاکید داشت امروز در وضعیتی قرار داریم که ادامه سیاست های قبلی ممکن نیست ، در قسمتی از سخنان خود به طرح و برنامه هایی برای حل مشکلات جاری تهران اشاره کرد که پیشتر نیز مطرح شده و مخالفت هایی آفریده بود.

این موضوع زمانی آشکار شد که یکی از خبرنگاران از وی در خصوص راهکارهای مدیریت جدید شهری تهران برای حل معضل ترافیک پرسید تا وی در پاسخ بگوید: یکی از مشکلات شهر تهران بی تردید "معضل ترافیک" است که در تمامی نظرسنجی ها نیز به عنوان اولین و یا دومین مشکل شهروندان تهرانی مطرح می شود و این معضل را می توان در چهار راهکار اصلی مورد بررسی قرار داد:* توسعه حمل و نقل عمومی به صورت شبکه ای باید در شهر تهران انجام شود، چرا که در حال حاضر برخی از شهروندان که می خواهند از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران برای حل مشکل شهروندان، جیبشان را نشانه گرفت!

شهردار تهران برای حل مشکل شهروندان، جیبشان را نشانه گرفت!