مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 09:052017-10-17بين الملل

هشدار کره شمالی درباره احتمال وقوع جنگ هسته ای در هر لحظه


معاون سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد هشدار داد، شرایط در شبه جزیره کره به نقطه ای "بسیار بی ثبات و حیاتی" رسیده است و یک جنگ هسته ای ممکن است هر لحظه به وقوع بپیوندد.

- هشدار کره شمالی درباره احتمال وقوع جنگ هسته ای در هر لحظه معاون سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد هشدار داد، شرایط در شبه جزیره کره به نقطه ای "بسیار بی ثبات و حیاتی" رسیده است و یک جنگ هسته ای ممکن است هر لحظه به وقوع بپیوندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، "کیم این ریونگ" معاون سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد در کمیته خلع سلاح مجمع عمومی سازمان ملل گفت، کره شمالی تنها کشوری در جهان است که از دهه 70 میلادی هدف "چنین تهدید هسته ای مستقیم و شدیدی" از جانب ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است و این کشور حق دارد تسلیحات هسته ای برای دفاع از خودش در اختیار داشته باشد.

او به رزمایش های سالانه با استفاده از "تجهیزات هسته ای" اشاره کرد و گفت: آنچه خطرناک تر است طرح آمریکایی برای "عملیات سری با هدف حذف رهبری ماست.

" به گفته معاون سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد، امسال پیونگ یانگ "نیروی هسته ای خود را تکمیل کرده و بنابراین به قدرت هسته ای کامل تبدیل شده است که ابزارهای انتقالی شامل بمب اتمی، بمب هیدروژنی و موشک های بالستیک قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کره شمالی درباره احتمال وقوع جنگ هسته ای در هر لحظه

هشدار کره شمالی درباره احتمال وقوع جنگ هسته ای در هر لحظه