مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 08:102017-10-17بين الملل

تسلط داعش بر دو روستا در غرب کرکوک با سوء استفاده از خلأ امنیتی


چند ساعت پس از تسلط نیروهای ارتش عراق بر ساختمان استانداری کرکوک و عقب نشینی نیروهای پیشمرگ از این استان داعش بر دو روستا در اطراف شهرستان دبس تسلط یافت که نیروهای عراقی درصدد بازپس گیری آن برآمده و اکنون درگیری هایی میان نیروهای دولتی و داعش در شهرستان .

- چند ساعت پس از تسلط نیروهای ارتش عراق بر ساختمان استانداری کرکوک و عقب نشینی نیروهای پیشمرگ از این استان داعش بر دو روستا در اطراف شهرستان دبس تسلط یافت که نیروهای عراقی درصدد بازپس گیری آن برآمده و اکنون درگیری هایی میان نیروهای دولتی و داعش در شهرستان دبس در غرب کرکوک رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه الجزیره، افراد مسلح داعش از درگیری های نیروهای عراقی و پیشمرگ ها سوءاستفاده کرده و از طریق صحرای استان صلاح الدین و الانبار با سوء استفاده از خلأ امنیتی بر این دو روستا تسلط یافتند.

این اتفاق بعد از کنترل کامل نیروهای عراقی بر شهر کرکوک و تسلط بر مهمترین تاسیاست حیاتی این شهر در پی عملیات سریع ارتش عراق که درگیری چندانی را به همراه نداشت، رخ داد.

یک افسر ارتش عراق که خواست نامش فاش نشود، گفت: افراد مسلح داعش عصر دوشنبه بر دو روستای الملح و طویلیعه از توابع شهرستان دبس تسلط یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلط داعش بر دو روستا در غرب کرکوک با سوء استفاده از خلأ امنیتی

تسلط داعش بر دو روستا در غرب کرکوک با سوء استفاده از خلأ امنیتی