مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 03:052017-10-16اقتصادي

هوای بنزین تهران پس است؟!


میزان گوگرد بنزین تهران و در نتیجه آلودگی هوای این شهر به دلیل غیراستاندارد بودن بنزین در یک ماه اخیر مانند الاکلنگ از سوی سازمان های زیربط بالا و پایین می شود؛ - به طوریکه هنوز مهر تایید خبر بالا بودن میزان گوگرد بنزین تهران از سوی یک نهاد رسمی خشک نشده که نهاد ذیربط دیگر برگه تکذیبیه خبر مذکور را امضا می کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرآغاز این ماجرا نتایج گزارش پروژه پایش کیفیت سوخت شهر تهران در تابستان 1396 بود که نشان می داد در سوخت بنزین عرضه شده در جایگاه ها، عدد اکتان پایین، محتوای گوگرد و بنزن بالا و در سوخت دیزل عدد ستان پایین و محتوای گوگرد استاندارد است.

به گفته وحید حسینی، مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پروژه مذکور نمونه های تصادفی از جایگاه های شهر برداشت شده، به آزمایشگاه های معتبر ارسال می شود و پارامترهای موثر بر آلودگی از سوخت خودروها مورد آنالیز قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در مورد نتایج آنالیز سوخت بنزین توضیح داد: در پروژه آنالیز سوخت بنزین تابستان سال 1396، تعداد 10 نمونه سوخت بنزین با نمونه برداری مستقیم بنزین یورو 4 و بنزین سوپر از 5 جایگاه های سوخت رسانی شهر تهران شامل سهروردی بعد از بهشتی، مفتح، شریعتی سر بهار، شریعتی معلم و خرمشهر جمع آوری و برای آنالیز به یک آزمایشگاه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای بنزین تهران پس است؟!

هوای بنزین تهران پس است؟!