مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 02:462017-10-16اقتصادي

بازخوانی برخی نظرات اقتصاد آزاد(1)؛ اشکالات تئوریک نظام سرمایه‎‏داری غرب


اشکالات تئوریک سیستم سرمایه داری در بخش های مختلف بسیار است که در این مختصر به مواردی از آن ها می توان اشاره نمود، ولی به طور دقیق در اقتصاد خرد و کلان که در واقع پایه های تئوریک اقتصاد غرب را تشکیل می دهند باید به طور جزیی هر یک بررسی شوند تا یک جمع آوری .

- انعقاد تفاهم نامه همکاری بین فنی و حرفه ای و عشایر سمنان تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان و اداره کل امور عشایر این استان با هدف توانمندسازی روستاییان و عشایر منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس" استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، به منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری های آموزشی و پژوهشی و در راستای طرح توانمندسازی روستاییان و عشایر و به منظور بهره مندی آنان از فرصت های شغلی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان با اداره کل امور عشایر این استان، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

فاطمه منصوری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان در این خصوص اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه، دوره های آموزش فنی و حرفه ای موردنیاز روستاییان و عشایر استان سمنان با هدف دستیابی آنان به مهارت های موردنیاز بازار کار از طریق همکاری و تعامل دو دستگاه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی برخی نظرات اقتصاد آزاد(1)؛ اشکالات تئوریک نظام سرمایه‎‏داری غرب

بازخوانی برخی نظرات اقتصاد آزاد(1)؛ اشکالات تئوریک نظام سرمایه‎‏داری غرب