مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 01:252017-10-16اقتصادي

جولان ایرلاین های خارجی در بازار اربعین ادامه دارد


با وجود آنکه سازمان هواپیمایی با همکاری شرکت های ایرانی برای سفرهای اربعین امسال نیز نرخ مصوبی مانند سال های گذشته تعیین کرده، اما به نظر می رسد حضور ایرلاین های خارجی در این بازار برایشان سودی قابل توجه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق برنامه ریزی صورت گرفته هزینه بلیت رفت و برگشت در مسیر تهران به نجف و بغداد برای هر نفر یک میلیون و 200 هزار تومان و بین مشهد و نجف و بغداد یک میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بلیت های یک نفره از مبدا تهران نیز به دو شهر اصلی عراق نرخی 600 هزار تومانی خواهد داشت.

با وجود آنکه سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده حدفاصل 13 تا 22 آبان ماه که به ایام برگزاری اربعین مربوط می شود هیچ شرکتی اجازه فروش قیمت بالاتر از نرخ های مصوب را نخواهد داشت، اما حضور شرکت های خارجی در این فضا برای شان امکانات قابل توجهی به وجود آورده است.

پیگیری خبرنگار ایسنا نشان می دهد با وجود آنکه هنوز برخی از پروازهای ایرانی در ایام اربعین به سمت نجف و بغداد جای خالی داشته و با نرخ مصوب حتی پایین تر از عدد سقف مورد نظر سازمان هواپیمایی کشوری فروخته می شود، اما ایرلاین های خارجی نیز با در نظر گرفتن پروازهایی که حداقل یک توقف در آنها وجود دارد، نرخ پروازهایی را اعلام کردند که از یک میلیون و 500 هزار تومان آغاز شده و حتی به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان ایرلاین های خارجی در بازار اربعین ادامه دارد

جولان ایرلاین های خارجی در بازار اربعین ادامه دارد