مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 00:002017-10-16بين الملل

حمایت نخست وزیر انگلیس و رییس کمیسیون اروپا از برجام


" ترزا می نخست وزیر انگلیس و ژان کلود یونکر رییس کمیسیون اروپا با صدور بیانیه ای مشترک، خواستار حفظ توافق هسته ای با ایران شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در این بیانیه آمده است که طرفین در ملاقات با یکدیگر در بروکسل، پیرامون چالش های بین المللی و اروپایی مذاکرات سازنده ای را داشتند.

این بیانیه می افزاید: آنها در رابطه باحفظ توافق هسته ای با ایران، تلاش برای تقویت امنیت شهروندان اروپایی و جنگ علیه تروریسم گفت وگو کردند.

در همین ارتباط، وزیران امور خارجه 28 کشور عضو اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) در لوکزامبورگ گردهم آمدند و با صدور بیانیه ای بر لزوم حفظ و حمایت از توافقنامه هسته ای وین تاکید کردند.

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست شورای امور خارجی اتحادیه اروپا در لوگزامبورگ، بیانیه این اتحادیه را درباره برجام قرائت کرد که در آن آمده است: اتحادیه اروپا، آمریکا را به پایبندی به تعهداتش در توافق هسته ای ایران (برجام) فرا می خواند.

دراین بیانیه آمده است: برجام که نتیجه 12 سال دیپلماسی است عنصر اصلی در طرح جهانی برای منع گسترش سلاح های هسته ای و لازمه حفظ امنیت در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نخست وزیر انگلیس و رییس کمیسیون اروپا از برجام

حمایت نخست وزیر انگلیس و رییس کمیسیون اروپا از برجام