مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 00:002017-10-16سياسي

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: ترامپ دیوانه نیست، خود را به دیوانگی زده است


فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران گفت: تصمیمات کاخ سفید و گفته های ترامپ اثری در اراده ملت ایران ندارد.

- فرمانده نیروی هوافضای سپاه: ترامپ دیوانه نیست، خود را به دیوانگی زده است فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران گفت: تصمیمات کاخ سفید و گفته های ترامپ اثری در اراده ملت ایران ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، امیرعلی حاجی زاده عصر امروز در آیین اختتامیه دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم تصریح کرد: امروز مهمترین رکن پیروزی در نظام جمهوری اسلامی وحدت و یکپارچگی و همدلی مردم و مسئولان است.

وی افزود: هر آن چه بخواهد این همدلی و وحدت را از میان ببرد رنگ و بوی توطئه های دشمن را دارد هر چند این توطئه ها نیز تاثیری بر مردم ندارد و آن ها به خوبی می دانند که آینده را خودشان با اراده و اتحاد خواهند ساخت.

حاجی زاده اظهار داشت: مهم ترین نیاز جامعه امروز با توجه به توطئه ها و تهدیدات، دشمن شناسی است.

این دشمن شناسی تنها در قالب نظامی قرار نمی گیرد و فقط جزء وظایف نیروهای مسلح نیست بلکه آحاد جامعه به خصوص جوانان باید در این مسیر قدم بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان این مرز و بوم باید در جهت افزایش بصیرت و آگاهی در مقابل دشمنان تلاش کنند و سیاست های دشمن را به خوبی بشناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: ترامپ دیوانه نیست، خود را به دیوانگی زده است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: ترامپ دیوانه نیست، خود را به دیوانگی زده است