مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 21:312017-10-16اجتماعي

درخشش کودکان و نوجوانان ایرانی در مسابقه بین المللی نقاشی در ژاپن


کودکان و نوجوانان ایرانی در بیست و چهارمین مسابقه بین المللی نقاشی هیکاری کشور ژاپن با کسب 10 مدال طلا، نقره و برنز درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش "، کودکان و نوجوانان ایرانی در بیست و چهارمین مسابقه بین المللی نقاشی هیکاری کشور ژاپن که در سال 2016 با موضوعاتی چون کشاورزی ، زمین زراعی ، طبیعت ، محیط زیست ، مردم و خانواده برگزار شد، درخشیدند.

از میان 19 هزار و 987 اثر رسیده از 58 کشور جهان، 10 عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت نشان های طلا، نقره و برنز و دیپلم افتخار شدند.

میلاد میکاییلی 12 ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره 11 کانون کرمانشاه و محمد متین وحیدی 13 ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون قائن در استان خراسان جنوبی موفق به دریافت نشان طلایی و دیپلم افتخار این رویداد بین المللی شدند.

فاطمه عبیری 6 ساله از مرکز شماره 28 کانون تهران، طراوت ملکی 12 ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون انزلی در استان گیلان، بهنام دانش 14 ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد و راستین تاجیک 9 ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون بهبهان در استان خوزستان دیگر اعضای کانون هستند که نشان های نقره به همراه دیپلم افتخار این دوره از مسابقه بین المللی نقاشی هیکاری ژاپن را از آن خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش کودکان و نوجوانان ایرانی در مسابقه بین المللی نقاشی در ژاپن

درخشش کودکان و نوجوانان ایرانی در مسابقه بین المللی نقاشی در ژاپن